You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Szépségszalonunk házirendje

A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható üzletünk várakozó helyiségében és közösségi oldalainkon egyaránt.

Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait!

  1. Kérjük Vendégeinket, hogy üzletünk területén őrizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet! Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, ajtó becsapása, stb.)!
  2. Kérjük, ügyeljenek a tisztaságra! Üzletünkben tilos morzsálódó, vagy egyéb módon szennyező, valamint erősen illatozó ételek és italok, fagylalt fogyasztása, valamint a dohányzás.
  3. A bejárat mellett kihelyezett kézfertőtlenítőt kérjük használják a szolgáltatás megkezdése előtt!
  4. Előzetes időpont egyeztetést és foglalást a Szolgáltatótól lehet kérni. (SMS, Telefon vagy bármely megadott üzenő felületen)
  5. Kérjük, a kezelésekre mindig időben érkezzen! Szakembereink a vendégeket egymás után fogadják, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt időpontokat mindenki komolyan vegye. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja! A pontos kezdéshez 5 - 10 perccel előbbi érkezés szükséges a szolgáltatástól függően (erről a megfelelő szakemberünktől előzetes tájékoztatás kérhető).
  6. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy munkatársunk nem fogja tudni a kezelést elvégezni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész későbbi „pótlására” nincs lehetőség.
  7. A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembevételével lehetséges:
    1. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt max. 48 órával történik.
    2. Amennyiben Vendégünk egy időpontot úgy kíván lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 48 óra, de több, mint 24 óra van hátra, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot Vendégünknek fenntartottuk, de azt kis valószínűséggel tudjuk más vendég számára felhasználni, ezért üzletünket kár éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50%- a. Ha a kezelés lemondása, áthelyezése a kezelés megkezdése előtti 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 100%-a a rendelkezésre állási díj. A rendelkezésre állási díjat Vendégünk következő látogatása során számlázzuk.
    3. Amennyiben Vendégünk nem mondja le a kezelést, de nem is jelenik meg, a 8/b. pont alapján járunk el és a rendelkezésre állási díjat a következő látogatás alkalmával számlázzuk. Amennyiben vendégünk nem fizeti meg a rendelkezésre állási díjat következő látogatása alkalmával, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonunk szolgáltatásait.
    4. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – telefonon és üzenetben tehető meg.
  8. Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlást nem engedélyezünk. Áraink nem alkuképesek.
  9. Árlistánkban az árak bruttó árak, az igénybe vett szolgáltatástól függően 0% vagy 27% ÁFÁ-t tartalmaznak. Áraink visszavonásig érvényesek.
  10. Reklamáció esetén a bérletek és ajándékutalványok árát nem áll módunkban visszafizetni. Amennyiben nem biztos benne, hogy több alkalmat venne igénybe, kérjük, hogy egyalkalmas kezelést vásároljon!
  11. Gyermekekre vonatkozó tudni valók: szalonunk baba- és gyermekbarát, de külön felügyeletet nem tudunk vállalni, ezt vendégeinknek figyelembe kell venni, hogy a többi vendég nyugalmát gyermekeik ne zavarják. Babakocsit a higiéniai előírások betartása miatt az előtérben kell hagyni.
  12. Kisállatokra vonatkozó szabályozás: szeretnénk Vendégeinket megkérni, hogy csak indokolt esetben kistestű állatokat és annak megfelelő tartásával hozhatnak magukkal. Ha kísérővel is érkeznek, akkor kérjük, hogy a háziállatot a szolgáltatás ideje alatt a szalonon kívül tartsák!
  13. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés. Esetleges egészségügyi problémák elhallgatásából adódó panaszok felmerülése esetén semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni. A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. Munkatársaink kötelessége, hogy fertőzésgyanús esetekben védőmaszkot használjanak, a vendégre védőmaszkot adjanak, vagy akár a kezelést későbbre halasszák.
  14. Szakembereink előzetes engedélye nélkül üzletünkben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni.
  15. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését vagy a vendég távozását kérni.
  16. A Házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.